Olle: Havlat spelare inte mer vad jag såg och lär väl inte göra så mer den här matchen kan jag tänka mig - kanske borta några matcher dessutom om man ska gå efter vad praxis brukar vara efter hjärnskakningar. Såg ut som han knockades och var medvetslös men det var svårt att avgöra när alla spelare var ovanför honom. Såg faktiskt riktigt farligt ut - massvis med skridskor och en orörlig spelare precis i anslutning till dessa.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men fasen. Vilken jäkla monsterhit alltså.