Kevin O Shea: Vi avvaktar! Som ni vet är ju både Sedinarna och Sundin utan kontrakt till nästa säsong, jävlar asså Linkan är på G nu ;-)
Näe men allvarligt det här börjar fan bli drygt! Man klaga får typ en månad sedan och det har fan inte hänt ett skit mer sen dess...Om vi inte lyckas knyta åt oss de spelar vi vill ha vad fan finns då?
De man kan trösta sig med är att vi jagar spelare som fortfarande spelar hockey dom ligger iaf inte och gödar upp sig på någon strand på andra sidan halvklotet.....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Näe men allvarligt det här börjar fan bli drygt! Man klaga får typ en månad sedan och det har fan inte hänt ett skit mer sen dess...Om vi inte lyckas knyta åt oss de spelar vi vill ha vad fan finns då?
De man kan trösta sig med är att vi jagar spelare som fortfarande spelar hockey dom ligger iaf inte och gödar upp sig på någon strand på andra sidan halvklotet.....