1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161914

Sv: Silly Season 09/10
Kevin O Shea: Håller med fullständigt Linkan håller tyvärr inte måttet de bästa vore att byta ut honom omg.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Loomis: Är nog lite svårt att kasta in en ny så där bara, tar ju en massa tid av värvningssäsongen det också. Han ska flytta, komma igång osv. Sen är det inte säkert att det blir bra ändå...

Synd att Linkan lät Tenkrat glida ur nävarna, antagligen ville Linkan hitta någon bättre, men när vi står där i september så är han antagligen panikersatt av en sämre. Nej man måste vara rädd om det man har, i alla fall om det är i Tenkrats kaliber. Skellefteå är säkert jättenöjd i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer