Inlägg: 1162107
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Sant men när frun jobbar o man själv är ledig? :)
Man sticker inte upp näsan då ostraffat o säger: Nä, Timrå kommer före barnens intressen! :)
Man sticker inte upp näsan då ostraffat o säger: Nä, Timrå kommer före barnens intressen! :)
Jag har gått på ett samtal och förmodligen aldrig mer, det sköter min fru utmärkt själv! Aldrig vart med om något tråkigare....lr jo kanske.