mikenomad: Ett litet ljus i mörkret som kanske kanske kan vara något är att Sebbes agent (kommer väl från Småland någonstans tror jag) var uppe i Timrå för någon vecka sedan. Och det var inte för att träffa Sebbe. Han är agent åt en annan hockeyspelare som skulle "duga" i Timrå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
mikenomad: Ett litet ljus i mörkret som kanske kanske kan vara något är att Sebbes agent (kommer väl från Småland någonstans tror jag) var uppe i Timrå för någon vecka sedan. Och det var inte för att träffa Sebbe. Han är agent åt en annan hockeyspelare som skulle "duga" i Timrå.
"Dream on" är mitt mellannamn