Andersson: ....själv så ska jag se film nu och ladda inför den mkt större matchen imorgon Bajen-AIK =)
Inlägg: 1162326
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Skämt å sido! Det blir CL nu (tips.1-2). Sedan blir det Detroit - Chicago (tips.4-2). Och sen nästa kväll se på AIK-Bajen (tips.2-0)