Skarin: Är det mitten av Sverige som fått er att bli helt galna och tro att Dresler går till er? Luktar inte denna värvning som en klassisk Södertäljevärvning som någon annan skrev tidigare under kvällen?
Framförallt med tanke på att man nyligen värvade en annan dansk? My money is on SSK här.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Framförallt med tanke på att man nyligen värvade en annan dansk? My money is on SSK här.