Inlägg: 1162406
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Det känns ju dock som att en topp forward ska in också om vi ej får behålla pyrret för då är både Tenkrat och Pyrölä borta utan ersättare.
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Själv hade jag gärna sett:
En toppcenter
En toppback
En toppforward
En tredje center
En mellan forward alt. utvecklingsbar
Men det är ju bara vad jag vill. :)
En toppcenter
En toppback
En toppforward
En tredje center
En mellan forward alt. utvecklingsbar
Men det är ju bara vad jag vill. :)
Det blir nog 4 namn till:
Antingen
En toppback
En toppcenter
En mellanforward
En utvecklingsforward
Eller
En toppback
En toppcenter
En tredjecenter
En mellanforward eller utvecklingsforward(beroende på lönenivå på 3:ecentern)