Tycho: Vill tillägga att det beror på vilka som kommer nu framöver, Vi ska ju ha 4 st till o jag vill se hyfsade namn. Jag begär inget mer längre :/
Inlägg: 1162404
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Det blir nog 4 namn till:
Antingen
En toppback
En toppcenter
En mellanforward
En utvecklingsforward
Eller
En toppback
En toppcenter
En tredjecenter
En mellanforward eller utvecklingsforward(beroende på lönenivå på 3:ecentern)
Det blir nog 4 namn till:
Antingen
En toppback
En toppcenter
En mellanforward
En utvecklingsforward
Eller
En toppback
En toppcenter
En tredjecenter
En mellanforward eller utvecklingsforward(beroende på lönenivå på 3:ecentern)