Inlägg: 1162417
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Gillar inte riktigt din jämförelse med Mille och Mathias. Dessutom är Mille bättre. Inte varje säsong givetvis, men framförallt på slutet. Det var väl nästan jämnt skägg ifjol trots att Mathias lirade betydligt fler matcher om man säger så ;)
kulltorp: Allt handlar ju om hur höften håller. Jag har hellre Micke Lind än Sonnie som tredjecenter. Alla dagar i veckan.
I övrigt är det mycket "hey baberiba" här nu.
kulltorp: Allt handlar ju om hur höften håller. Jag har hellre Micke Lind än Sonnie som tredjecenter. Alla dagar i veckan.
I övrigt är det mycket "hey baberiba" här nu.
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Mathias Johansson kan ju inte bestämma själv att vara dyr. Eller jo, det kan han men då får han ju troligen lägga av eftersom ingen vill betala honom dyra pengar. Ingen klubb skulle betala honom mer än en hel Micke Lind.
Det Robban sa var att om Pyrre inte fick kontrakt skulle ekonomiska medel skakas fram för att få honom att stanna(dock efter ett utspel av Sjöstedt). Detta troligast för de vet både vad han levererar på och utanför planen. Inte strikt för den hockeymässiga biten. Det jag vill säga är: För att behålla en spelare som fungerar på alla plan i klubben för framtiden.