..så var det ett kortare reportage o intervju med Pääjärvi på ESPN, NHL on the fly, i går kväll mitt under allt snack om Detroits avancemang till finalen o sammandrag från sista matchen. Klart intressant, Nån stor expert som lovordade killen.
"Hi My name i Magnus Paajarvi Svensson and I play for Timra in the Swedish elitserie." Coolt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Klart intressant, Nån stor expert som lovordade killen.
"Hi My name i Magnus Paajarvi Svensson and I play for Timra in the Swedish elitserie." Coolt.