Hahl Bundy: Tittar man rent statistiskt hur det gick under förra säsongen, så var han 9:de bästa poänggörare,,,i sitt lag. Men varför spelade han bara 38 matcher? skadad? var det så Timrå hittade honom ;-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tittar man rent statistiskt hur det gick under förra säsongen,
så var han 9:de bästa poänggörare,,,i sitt lag.
Men varför spelade han bara 38 matcher? skadad?
var det så Timrå hittade honom ;-)
Titta på några andra kända namn i deras lag..
:-)