Andersson: Å anndra sidan varför titta å nationaliteter om en spelare är bra eller dålig? Nik supanski och phlipe de rouville vart helgonförklarad i forumet om jag inte mins fel, pga deras nationaliteter. den förstnämnda handlade det nog messt om missförstånd och fel pga nya gränsdragningar och murar som fallit,, och senast våra dalkarlar som vart sågad jäms med fotknölarna..
Ingen som vet om det finns någon center i bortre mongoliet?:)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ingen som vet om det finns någon center i bortre mongoliet?:)