Ja! >Vilken Jävla drömvärvning! Eller förresten, jag skall lyssna på de IQ befriade personerna som tyckte Dresler var en bra värvning! Han platsar i Fjärdelinan ju, Jo Ja, klart Linkan/Härligt , Vilket bra uppvaknande.. Synd bara att Dresler förlängde med Herning asså, annars hade vi haft nästa en hel VM FEMMA!!! För att fullborda VM femman har jag hört att en viss Ungrare är aktuell (se länk)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
>Vilken Jävla drömvärvning!
Eller förresten, jag skall lyssna på de IQ befriade personerna som tyckte Dresler var en bra värvning!
Han platsar i Fjärdelinan ju, Jo Ja, klart Linkan/
Synd bara att Dresler förlängde med Herning asså, annars hade vi haft nästa en hel VM FEMMA!!!
För att fullborda VM femman har jag hört att en viss Ungrare är aktuell (se länk)