Tikinmyheart: Så kan det vara så att Uno Gordons blogg återuppstår. Förhandlingar pågår så vi får se vart vi landar. Men denna gång så kommer kommentarsfältet vara avstängda för anonyma. Kan man inte stå upp för "skitsnacket" bör man hålla igen käften anser jag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tikinmyheart: Så kan det vara så att Uno Gordons blogg återuppstår. Förhandlingar pågår så vi får se vart vi landar. Men denna gång så kommer kommentarsfältet vara avstängda för anonyma. Kan man inte stå upp för "skitsnacket" bör man hålla igen käften anser jag.