Inlägg: 1163156
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
MarcusElving: Du har helt rätt. Det finns ju inga garantier för att han ska vara den rätte för oss. Eller att han klarar av att leda ett Elitserielag. Det kan mycket väl bli pankaka av det hela. Men så här på förhand så ser han ju ut som en bra center. Sedan får framtiden utvisa om verkligheten stämmer överense med förhoppningarna.
Tänker direkt på Janne Hauhtonen som skulle ersätta Bäckström för oss när han drog över till NHL. Han hade gjort runt 50 poäng i SM-liiga och alla hoppades mycket på honom. Det visade sig att han inte alls klarade av spelet och blev inte till någon nytta alls.