jag träffade en kille som spelar ishockey i dag och enligt han så skulle regin vara på väg till timrå är det sant ? någon som kan bekräfta eller dementera detta ?
Inlägg: 1163186
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
falo: Jag tror inte Regin kommer lira i TIK på ett par år. Han har varit på besök i stan. Hälsat på tjejen, no more....