ULF L: Klockren analys Uffe! Hur fan blir det med Gatufesten nu egentligen? Har du resignerat vad beträffar tidpunkten för giget? Helvete det skall vara stjärnklar himmel och midnatt och blaskig öl i plastmugg när du pluggar in gitarrerna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ULF L: Klockren analys Uffe! Hur fan blir det med Gatufesten nu egentligen? Har du resignerat vad beträffar tidpunkten för giget? Helvete det skall vara stjärnklar himmel och midnatt och blaskig öl i plastmugg när du pluggar in gitarrerna.
Vad fan har hänt? Du börjar väl inte bli gammal?