mikenomad: Haha, Nej fan, Josef har ju spelat något år i Shlms trakten/Gävletrakten, klart som fan att han vill spela där igen då oavsett hur lite han får i lön, jag tror t.o.m att han gärna spelar Gratis för DIF!!
Inlägg: 1163622
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Självklart kan han tänka sig det. Pengar är ointressant, klubbkänsla styr...eller nåt...