fettsteffe: Tacka vet jag Z , han spelar bara i röd/vitt
Inlägg: 1163634
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Andersson: Nästan gratis också...eller hur var det nu? Det ojades om 400 000/mån förut, Z har ca 1000 000/veckan. I 12 år..:-)