1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1163724

Sv: Silly Season 09/10
Tvåtallar: Vi ska nog inte ta det allt för allvarligt, uppenbarligen har den som skrev artikeln varit inne här och sett att Tjärnqivst bröderna nämndes av mig och att det snackas om Josef Boumidienne.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: "den som skrev artikeln varit inne här och sett att Tjärnqivst bröderna nämndes av mig "



HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAH....


.......och åter igen HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAH

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.