Andersson: Detroit stal serven ifjol. Det skall de fanimej inte få göra den här gången! Pittsburgh skall ta detta till en sjunde match.
Inlägg: 1163796
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Jag tycker senaste matchen visade vilket lag som har varit med ett tag, inatt tar Detroit hem Stanley Cup :)
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: nä hopas också på Pens inatt. Som man får se en 7 avgörande på Fredag natt. Hejar på Pens i sömnen inatt.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Hmm oviss match. Känns faktiskt som du kan få rätt där. Tycker fortfarande du är en dåre som trodde att Pittsburg skulle vinna första matchen i Joe Luis dock.. :P