Inlägg: 1164171
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: Äh skit i Dragan, vi siktar in oss på Lukas Kaspar och Janne Pesonen istället!
Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: Ja tydligen är ett ev. guld med speltid på ca 5min viktigare än att BLI en stor spelare och få en bra framtid.......
Kan betala banderollen!
Kan betala banderollen!
Knylan: Umicevic kan fara åt h-e. För dum för sitt eget bästa. Det är bara guld och dollartecken i huvudet på den där karln. Svensk mästare kanske han blir om han hr tur. I kostym.
Jag som trodde Dragan ville bli en stor hockeyspelare men ack så jag bedrog mig.
SKALL FAN GÖRA EN BANDEROLL TILL VINTERN! UMICEVIC - DIN BEKVÄMA JÄVLA KÄRRING! Åk HEM!