1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1164205

Sv: Silly Season 09/10

Ingen som hört något vem vår nya marknadschef blir? Rolf Norrbom, en av många Timrå-profiler, har ju som bekant lämnat ifrån sig ansvaret till förmån för någon annan.
Trots min och andras engagemang för hur truppen formeras känner åtminstone jag att posten som marknadschef är av yttersta intresse. Det är trots allt där mycket av Timrås framtid formas.

Ansökningstiden har sedan länge passerats och rekryteringen bör vara i sitt slutskede. Som sagt: ingen som hört något?


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10

Tydligen har föreningen gjort klart med ny marknadschef. Bra! Viktig post som mår bra av att tillsättas så snart som möjligt.


Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: Vem det än blir så kommer ju Nobba att stanna ett tag så det blir nog en lugn inskolning. Till skillnad mot vad sportcheferna fick...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.