Pittsburgh är bättre, för tillfället förtjänar dom att vinna.. Fast Detroit spela riktigt bra där i slutet
Inlägg: 1164241
Svarskommentarer
Sv: Stanley Cup är i full gång
jens_88: Ja de är den bittra sanningen just nu, Detroit måste fortsätta som dom avslutade iaf, men de känns inte som att de är detroits dag :/