RTS:jjjjjjjjaaaaaaa Ericsson, som jag sa du kommer göra någon pittsburgspelare till syndabock.
Inlägg: 1164255
Svarskommentarer
Sv: Stanley Cup är i full gång
RTS: Ribban av kronwall, de studsar inte riktigt med oss just nu.Men hopps dom får in en nu endå.