Inlägg: 1164267
Svarskommentarer
Sv: Stanley Cup är i full gång
RTS:
Vek ner sig lite?
De har pissat på klubbmärket 2 matcher i rad. De förtjänade inte att vinna i år.
Tandlöst.
Vek ner sig lite?
De har pissat på klubbmärket 2 matcher i rad. De förtjänade inte att vinna i år.
Tandlöst.
jens_88: Surt som fan, jag tycker man vek ner sig lite idag.
Cleary sämst på plan, tätt följt av Hossa som dock hade en bra första period.
Cleary förstörde hela sin kedja idag, fatttar inte hur kunde få spela så mkt.
Z:a har man sett betydligt bättre, men får man spela med en så som Cleary som han spelade så är det inte så konstigt.
Holmstöm, Franzen, Z, Eriksson o Fillpula bäst.
Staal o Talbot o målisen bäst i Pingvinerna.