Uno Gordon: Ut och fira nu ;-) Grattis!
Inlägg: 1164268
Svarskommentarer
Sv: Stanley Cup är i full gång
Ja bara att gratulera Pittsburgh o dess fans, surt som sjutton för ett red wings fan men vi kommer igen nästa säsong o vi spelar i final även då, förhoppningsvis vet ken holland att Hudler och Samuelsson ska prioriteras före Hossa, finns inge snack om den saken.
Grattis Sjöstedt, du måste vara lycklig :)
Grattis Sjöstedt, du måste vara lycklig :)