1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1164282

Sv: Silly Season 09/10
McCarton:
Linkan säger att de två forwards som ska in inte är menade för förstafemman, men ska vi sikta in oss på Salle istället för Dragan så känns det ju inte så upphetsande... Vi har tappat Pyrret och Tenkie, så liiiiite spets vill man ju ha in... Salle känns mer som en ersättare till Oscar. Om han kommer får vi hoppas på ett fetjävla genombrott, för kapacitet har tydligen funnits där.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
ULF L: Vi har väl inte tappat Pyrret ännu även om det med 99% säkerhet blir så. Men ett litet, litet hopp när jag allt fortfarande. Betr. ev. värvning av Salle håller jag helt med dig. Han har mkt att bevisa, ingen direkt "tung" värvning...känns aningen beige. Bara att hoppas isf att det förväntade genombrottet kommer i TIK.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.