Inlägg: 1164354
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Wikegård hyllar Skället. Sågar SSK o vet inte var han ska placera Timrå.
Timrå har gått ner några % o måste förlita sig på Lindbäck som han o Målvaktsränaren hyllar stort!
Backsidan Ok men inte mer, Utespelarna ser bättre ut men sämre än i fjol, målvakterna de bästa i Timrå.
Timrå kommer 11.45 in i inslaget
Timrå har gått ner några % o måste förlita sig på Lindbäck som han o Målvaktsränaren hyllar stort!
Backsidan Ok men inte mer, Utespelarna ser bättre ut men sämre än i fjol, målvakterna de bästa i Timrå.
Timrå kommer 11.45 in i inslaget
Vi har ju redan värvat 2 spelare som andra sämre klubbar ratat denna säsong så en tredje framtida bänkvärmare känns ju lite som att kasta pengarna i sjön....