Wikegård hyllar Skället. Sågar SSK o vet inte var han ska placera Timrå. Timrå har gått ner några % o måste förlita sig på Lindbäck som han o Målvaktsränaren hyllar stort! Backsidan Ok men inte mer, Utespelarna ser bättre ut men sämre än i fjol, målvakterna de bästa i Timrå. Timrå kommer 11.45 in i inslaget
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Timrå har gått ner några % o måste förlita sig på Lindbäck som han o Målvaktsränaren hyllar stort!
Backsidan Ok men inte mer, Utespelarna ser bättre ut men sämre än i fjol, målvakterna de bästa i Timrå.
Timrå kommer 11.45 in i inslaget