1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1164360

Sv: Stanley Cup är i full gång
Uno Gordon: Jag tycker att jag fått ett uttömmande svar på min fråga och min nyfikenhet är stillad för tillfället. Det var som sagt inget värderande i min undran, jag har bara helt ärligt aldrig fattat hur ni bär er åt. Jag minns också när man var yngre och skulle välja alla tänkbara favoritlag, jag valde jag också. Tottenham i PL, Juventus i Italien, Toronto i NHL (för Salming vars systerdotter gick i min klass=stort!) IFK Göteborg i Allsvenskan (Sundsvall hade inget lag där) Redbergslid i handboll etc. Det är bara det att jag kunde aldrig uppbåda äkta känslor för dessa lag. Mitt hjärta var redan upptaget och det var rött och vitt...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.