lungan: Vart har du hört det?
Inlägg: 1164384
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: misstänker att det är på samma ställe som mig. En kommentar på hockeysverige.se. Där brukar det gå att läsa att Joe Sakic är på G osv.... Nu har dom iof börjat med att logga ip där för att förhindra sånt.