Hahl Bundy: Typ... Skulle vara konstigt om en kille som Pihlström lämnade NHL för Timrå :P
Inlägg: 1164388
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
dr-nix:
Nåt som är konstigt är varför inte Kamil Piros varit aktuell för Timrå.
Han lär ju knappast varit dyrare än Corso och att han kan leda en förstalina visade han ju i Davidssons frånvaro.
Själv gillade jag honom skarpt.
Nåt som är konstigt är varför inte Kamil Piros varit aktuell för Timrå.
Han lär ju knappast varit dyrare än Corso och att han kan leda en förstalina visade han ju i Davidssons frånvaro.
Själv gillade jag honom skarpt.