Mackelito: Det är så dött härinne att ni får ursäkta om jag avbryter mig själv.
Inlägg: 1164433
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Som nu ungefär.
Det är ju ett antal inloggade härinne o det jag undrar då är:
Sitter ni o stirrar på skärmen en hel dag utan att kläcka ur er nånting?
Det är ju ett antal inloggade härinne o det jag undrar då är:
Sitter ni o stirrar på skärmen en hel dag utan att kläcka ur er nånting?