Inlägg: 1164716
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Eskas: Äh, jag måste ju bara kommentera min egen dumhet. Niklas Anger har faktiskt gjort flera riktigt bra säsonger. Han tar vi :)
Vad är det som säger att Anger gör en till säsong med 42p när han är utan Bremberg? Dessutom lär han kosta massor. Men till rätt peng är han helt klart välkommen hit, rent hockeymässigt.