Hahl Bundy: Nja...det är nog den förestående semestern + fld-ledigheten som fått mig "in the mood" sas...:-)
Inlägg: 1164970
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Du är mao inte vid dina sinnens fulla bruk o då blir det lätt att man kaikar ur.
Du är förlåten. :)
Du är förlåten. :)