T T: Plockar Frölunda hem Joel och Pebben vill de nog till att de börjar göra sig av med några spelare också. Fabricius och Nordqvist ligger väl nära till hands då de nog kostar rätt mycket för att husera i en fjärdeformation.
Inlägg: 1165100
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Frella: Och båda går till Luleå så att vi får ta någon som blir över där i stället... :)