T T: Fabricius ser jag gärna i Timrå, han passar TIKS spelstil bra med si´n skridskoskicklighet och han har bra teknik. En spelare med lagom ålder(26) och förra året var ett år då hans utveckling stannade upp lite och jag tror att han kan blomma ut rejält i Timrå där han får spela i 2/3 femman!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En spelare med lagom ålder(26) och förra året var ett år då hans utveckling stannade upp lite och jag tror att han kan blomma ut rejält i Timrå där han får spela i 2/3 femman!