Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1165246
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Tyckte att det pratades om 5,6 miljoner härinne o på Modos forum. Därav anledningen till det jag länkade till.
Viss skillnad på 5,6 miljoner o 13,2 miljoner.
Men det var säkert rätt.
Viss skillnad på 5,6 miljoner o 13,2 miljoner.
Men det var säkert rätt.
Citerar modo's press:
"Föreningen redovisar ett negativt resultat på minus 10,4 miljoner kronor"
Den ekonomiska utvecklingen för MODO Hockey påverkar även Evenemangsarenan AB: Bolaget gör en förlust på ca 2,8 mkr. "
10,4+2,8= 13,2milj kr
Citerar AB's artikel
"Föreningen redovisar ett negativt resultat på minus 10,4 miljoner kronor. Och dotterbolaget, som äger och driver Swedbank Arena gör en förlust på 2,8 miljoner."