1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1165246

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: som sagt, samma siffror som i morse ju (10,4) bara att AB och Expressen har lagt ihop siffrorna i rubriken.....

Citerar modo's press:

"Föreningen redovisar ett negativt resultat på minus 10,4 miljoner kronor"
Den ekonomiska utvecklingen för MODO Hockey påverkar även Evenemangsarenan AB: Bolaget gör en förlust på ca 2,8 mkr. "

10,4+2,8= 13,2milj kr


Citerar AB's artikel

"Föreningen redovisar ett negativt resultat på minus 10,4 miljoner kronor. Och dotterbolaget, som äger och driver Swedbank Arena gör en förlust på 2,8 miljoner."

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Tyckte att det pratades om 5,6 miljoner härinne o på Modos forum. Därav anledningen till det jag länkade till.
Viss skillnad på 5,6 miljoner o 13,2 miljoner.
Men det var säkert rätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.