mikenomad: Fast du, ett spelarnamn som Richard Panik måste väl vara gångbart hos er... För datorentusiasten hade ni givetvis behövt Dan Hacker och för festprissen skulle Levente Szuper vara en höjdare. Och de som gillar stuprörsbrallor hade nog fastnat för Ashley Tait.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För datorentusiasten hade ni givetvis behövt Dan Hacker och för festprissen skulle Levente Szuper vara en höjdare. Och de som gillar stuprörsbrallor hade nog fastnat för Ashley Tait.