Kerstin_k: Jo, visst finns det fler frågor, jag lade bara fram dem jag grubblar över mest för närvarande.
Angående Corso är jag ganska övertygad om att han kommer prestera bra i Elitserien, liksom Meunier och Caslava. Inte heller tvekar jag på målvaktssidan, eftersom den i mina ögon är bättre än förgående säsongs.
En spontan fundering är hur mycket man får punga upp för Toni Dahlmans namnteckning. Visst, det är kanske inte det mest spektakulära namnet, men han finns tillgänglig, har bra meriter och presterade ganska bra under sin elitserietid.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Angående Corso är jag ganska övertygad om att han kommer prestera bra i Elitserien, liksom Meunier och Caslava. Inte heller tvekar jag på målvaktssidan, eftersom den i mina ögon är bättre än förgående säsongs.
En spontan fundering är hur mycket man får punga upp för Toni Dahlmans namnteckning. Visst, det är kanske inte det mest spektakulära namnet, men han finns tillgänglig, har bra meriter och presterade ganska bra under sin elitserietid.