Enligt en säker källa trännar laget just nu förfullt ute på tanviken.
Inlägg: 1165764
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TikRikard: äh dom sitter på Daltons å spanar in sommarflickorna å hinkar en jävla massa öl!fransosen han kommer bara att sitta å gapa av förvåning vad faan han skrivit på för något!
Sv: Apropå nånting...
TikRikard: Tur du inte skrev Tamviken, för då hade jag blivit ordentligt orolig =)