1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1165844

Sv: Apropå nånting...
lungan: Vi är några som går i skift här på HS under Gatufesten och i omgångar befinner oss på stadens krogar för att kolla upp så ingen av spelarna tar mer än "ett par öl". Jag går på mitt skift fredag kväll, 1:a anhalt blir stora torget och Uffe....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Själv flyter jag på moln, såg precis timrå vinna med 2-6 borta mot Linköping ;-) Härligt med canal+sport repriser xD

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är det måhända någon som inte litar på att spelarna kan sköta sig på festivaler ?? ;-). Tror inte att någon är speciellt sugen på den typen av uppmärksamhet.

Men ärligt talat nu,... Vad är det egentligen som säger att en elitidrottare inte får ta "ett par öl" på sin ledighet?. Huvudsaken är väl att han/hon inte drar åt sig medial kontakt i negativa former.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.