1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1165860

Sv: Silly Season 09/10
Paddan: Ni om några skulle kanske vara betjänta av nån form av kontroll över spelares krog och alkoholvanor. Tänker närmast på Steen och Salomonsson då...

För egen del raljerade jag lite över vissa härinne som tycker det är så oerhört intressant att dokumentera alkoholintaget under spellediga perioder hos "våra" spelare. Det intressanta är väl möjligen hur de uppför sig, eller rättare sagt då de inte uppför sig. Som t.ex. då jag såg Steen ligga och kramas med en väktare på folkets park i Sundsvall förra året samtidigt som han tjöt som en stucken gris....

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Och innan du kommenterar; Steen är inte "vår" spelare utan "er"...det självklara faktumet kanske inte framgick riktigt i mitt föregående inlägg.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.