1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1165869

Sv: Silly Season 09/10
Paddan: Ja vafan trodde du? Att den tropiska hettan mjukat upp derbykänslorna? Nä nä gubbe lilla, ont ska med ont fördrivas. Kommer du med dina små insunieringar så får du banne mig bereda dig på att smaka på vedergällningen också...;-)

Å du fettsteffe; smöra inte för den däringa Modoskiten...:-)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Fast jag ber att få parafrasera en kulturinstitution

"Jag hörde att Timrås hemvärn är på gång.--- Äh det är ett gäng femtonåringar och en skjutgalen mikenomad, det är väl inget att bry sig om. Låt dom leka sitt jävla krig!"

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: hahaha ;) Yes sir, ska skärpa mig. var ett stort misstag av mig, kan bero på solsting....

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: "insunieringar" aha, du var ute och kvalitetstestade spriten också nu ikväll. Derbykänslor, förresten, är det inte sånt som ni förväntas känna en gång per år under en match i SCA-cupen?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.