1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1166067

Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: Det här sammanfattar väl i stort Timrå IK inför kommande säsong:

"Svårt att säga, men jag är positiv. Det finns en massa faktorer som det hänger på. Bland annat vilka steg ungdomarna tagit under sommaren. Men också hur bra nyförvärven lyckas och spelare som Fredrik Hynning och Timo Pärssinen kan bägge bli tungan på vågen. Pärssinen låter lyrisk och har inte tränat så här hårt på flera år och det är bara att hoppas att han håller ihop."

Hoppas att Pärssinen verkligen håller ihop helt och hållet i år. Det låter ju lovande att han inte tränat så här hårt på flera år. Det kan kanske betyda hur mycket som helst för Timrå att han håller sig hel.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Jag ser fram emot att se Pärssinen, de låter mycket bra att han får träna hela sommarn och att han är så himla taggad, låter hur bra som helst.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.