dr-nix: "– Vi har bestämt oss för att ta in en spelare till, men samtidigt har vi gjort av med mycket av pengarna. Däremot har vi inte sagt att vi ska göra av med en exakt summa utan det finns möjlighet att det blir lite dyrare. Det finns intressanta spelare som vi följer och även utvecklingen i Nordamerika. Det kan få följdeffekter för vårt lagbygge då det finns spelare som väntar på att få något därborta, säger han."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Den här karln får mig att mysa inombords