1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1166142

Sv: Silly Season 09/10
Det kan inte få gå 24 timmar mellan inläggen så därför säger jag att jag mår ganska bra nu när FBK tappar lite folk i elfte timmen.

F.ö så måste Gatufesten ha knäckt dom flesta härinne.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Är det inte du så är det jag. Som upprätthåller någorlunda frekvens härinne alltså...Kan konstatera vidare att SSK verkar ha hittat en hyfsat intressant AHL-center. Orkar inte länka och ni behöver iaf motionera lite.

Sv: Silly Season 09/10
Själv har jag dragit minst 20 öringar nu, på fluga.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.