1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1166149

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Är det inte du så är det jag. Som upprätthåller någorlunda frekvens härinne alltså...Kan konstatera vidare att SSK verkar ha hittat en hyfsat intressant AHL-center. Orkar inte länka och ni behöver iaf motionera lite.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Japp så är det. Det övriga härinne sitter i tittar på samma rad helt förstummad av det inlägg som skrevs för nån dag sen.
Fast en hel del som är härinne har ju uttryckt att dom uppskattar ett forum där ingen säger nåt.

Skönt att du o jag bryter det mönstret bara för att dom ska pissed off! :)

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Du får nog lov att länka för jag vill inte tro att du menar han som blev klar för tre dagar sedan...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.